گران ترین ساعت جی شاک برند کاسیو با قیمت 400 هزار دلار

ساعت G-Shock G-D001 یا همان ساعت رویایی برند جی شاک ( کاسیو ) به مناسب 40 سالگی با قیمتی استثنایی در حراجی نیویورک به فروش رفت. این خبر به صدر اخبار تمامی خبر گزاری ها و سایت هایی تبدیل شد که در رابطه با ساعت مچی مطالبی را منتشر می کردند.

ساعت G-Shock G-D001 که به نام ساعت رویایی جی شاک نیز شناخته می شود بر خلاف تمامی بر آورد ها با قیمت 400 هزار دلار به فروش رفت.

“در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت G-Shock G-D001 با پیشنهادی به ارزش ۳۱۵,۰۰۰ دلار در حراجی The New York Watch Auction: NINE فروخته شد که ارزش تخمینی آن بین ۷۰,۰۰۰ تا ۱۴۰,۰۰۰ دلار بود. با اضافه کردن حق بیمه خریدار، مبلغ کل فروش ساعت به ۴۰۰,۰۵۰ دلار رسید.

این مدل G-D001 که به عنوان پروژه رویایی ۴۰ سالگی معروف است، این ساعت کاسیو جی شاک منحصر به فرد به شکل محدود با تولید تنها یک عدد و با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است.

این ساعت از جنس طلا ۱۸ عیار بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله صفحه شفاف، حرکت ساعت به همراه ۵۵ یاقوت و سلول‌های خورشیدی گالیمی دارد.

با توجه به خاص بودن این ساعت و تاریخچه محصولات کاسیو و جی شاک، قیمت بالایی که برای فروش به دست آورده بسیار عجیب نیست.

 

این اولین بار است که کاسیو یک ساعت را از طریق حراجی به فروش می‌ رساند (و کلیه درآمدهای آن به موسسات حفاظت از محیط زیست اهدا می‌شود) و انتظار می‌رود بازاری جدی و رویایی برای این ساعت وجود داشته باشد.

با توجه به نزدیکی به سالگرد ۴۰ سالگی G-Shock، قیمت نهایی واقعاً مناسب است. به شکلی می توان گفت که برنده این مزایده بهترین ساعت عمر خود را با بهترین قیمت خریداری کرده است!

حضور یک ساعت G-Shock در حراجی ساعت‌های لوکس به طور عمومی معمول نیست. معمولاً توجه به حضور محصولاتی از برندهایی مانند F.P.Journe، Patek Philippe، Audemars Piguet و حتی MB&F معطوف می‌شود.

اما امسال، برند کاسیو با محصولی به مناسبت ۴۰ ساله شدن کاسیو، در این حراجی حاضر شد. این واقعه منحصر به فرد، بهترین دلیلی برای آن شد که ساعت G-Shock G-D001 در مزایده حضور داشته و در ماه دسامبر به فروش برسد. این فروش صورت گرفته ممکن است به عنوان گران‌ ترین جی شاک تا به امروز شناخته شود.

adminsite
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *