بهترین ساعت مچی برند سیکو

ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی یکی از پر فروش ترین ساعت های بازار می باشد که امروزه با توجه به استفاده از تکنولوژی روز در این ساعت ها افراد علاقه مند به ساعت های مدرن را به خوبی به خود جذب می نمایید.

سیکو یکی از برندهای ژاپنی برجسته و مشهور در دنیا بوده که با کیفیت ساخت فوق العاده و طراحی بی نظیر توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کند.

یکی از ساعت مچی های ساخته شده در کمپانی سیکو که بسیار مورد توجه افراد شیک پوش و سخت پسند قرار گرفته است، ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی است. به دلیل محبوبیت این ساعت در ادامه محتوا قصد داریم شما را با ۱۰ مدل از بهترین و پر فروش ترین ساعت مچی های موتور خورشیدی زنانه و مردانه سیکو آشنا کنیم

معرفی بهترین مدل های ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی

نیرو محرکه لازم در ساعت مچی های سولار از تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی تامین می‌شود. انرژی خورشیدی پس از تبدیل به انرژی الکتریکی در باتری این مدل ساعت ها ذخیره می‌شود.

باتری ساعت های خورشیدی قابلیت شارژ مجدد داشته و هر بار پس از تخلیه شارژ، با قرار گرفتن در معرض خورشید شارژ می‌شود.

یکی از مهم ترین مزیت های ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی عدم نیاز به تعویض باتری و سازگاری با محیط زیست است. در ادامه چندین مدل از بهترین ساعت های سیکو موتور خورشیدی را برای شما معرفی می نماییم:

بهترین مدل های ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی مناسب مردان

ساعت های موتور خورشیدی برند سیکو نیز در بین آقایان طرفداران زیادی دارند. این ساعت ها نسبت به ساعت های موتور اتوماتیک قیمت مناسب تری دارند.

چند مدل از بهترین و پر فروش ترین و ساعت سیکو با تکنولوژی موتور اتوماتیک با قیمت مناسب به صورت زیر است:

ساعت مچی برند سیکو با موتور خورشیدی مردانه زیرمجموعه General مدل SNE425P1

شکل هندسی قاب ساعت مچی مدل SNE425P1 دایره ای، رنگ صفحه نمایش مشکی و به صورت عقربه ای است. جنس شیشه این مدل ساعت از یاقوت کبود با قابلیت ضد بازتاب نور بوده و مقاومت بالایی تا عمق ۱۰۰ متری آی دارد‌.

قاب استیل ضد زنگ مشکی در ترکیب با بند رزین مشکی جلوه زیبایی به این مدل ساعت داده است. موتور این مدل ساعت سیکو با تکنولوژی موتور خورشیدی توسط شرکت ژاپنی موتور سیکو (اپسون) ساخته شده است.

از ویژگی های این ساعت می‌توان به آبکاری یونیزاسیون، تقویم روز و زنگ هشدار اشاره کرد. ساعت سیکو مردانه مدل SNE425P1 قیمت مناسبی دارد. این ساعت را می‌توانید با استایل های اسپورت و سایر استایل های روزمره ست کنید.

adminsite
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *